tisdag 3 april 2018

Statusrapport mars


Nu har det varit tyst ett tag på bloggen från mitt håll. Anledningen heter påsk med familjen, samt ett projekt i en stressig fas (när är det inte stressigt?!). På privatplanet håller jag även på att ordna en möhippa för en väninna som ska gifta sig i sommar, och just ja- jag har börjat träna lite mer (utöver PT-gruppen med jobbkollegorna). Det känns att det är vår minsann! Ja, på alla kanter förutom just vädret förstås.

ISKen går inge vidare, den håller sig dock flytande på rätt sida av strecket i alla fall. I denna takt lär jag inte komma upp i några 200 laxar, speciellt inte när det endast är en lönerevision på agendan dessutom.

Nästa stora inköp på agendan: en ny laptop, har gjort CPR på min nu ett antal gånger, och hittills har den återuppstått, men turen lär inte hålla i sig för evigt. Den har ju dock en 6-7 år på nacken, så den får väl räknas som uråldrig vid det här laget. Får se om jag hinner titta mer på det i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar